Saturday, October 17, 2009

sms dari seorang sahabat

Tiba tiba, peti simpanan sms ku penuh. Ada beberapa sms yang sengaja ku simpan untuk kurakamkan disini...

Aku: haji dimana>?

DIa : Di jb. Baru sedarkan diri. Semalam Laily beropen house. Aku brperanan jadi pak pacak & sengih. Ni yang laluk

Aku : pak pacak sudah tukar jadi hang pacak la sudah naik gred lah haji. btn takde projek langsung ke?

Dia: mesej terakhir btn wilayah x budget. Tunggu next year. Wa tgh menung nak merapu apa toward the year end then self esteem's very low.X de battery daaa

Aku : tak tahu nak cakap apa lah haji

Dia: It's ok. Kisah hj junjung pasu dr air hitam dulu2 tetap menjadi tangkal.Cuma aku ni sikit aksi banyak eksyen. Hj nanti beri aku idea2 untuk menulis yang mana nanti boleh koloborasi tumpang nama, profesionaliti mu

AKu: mu boleh akses internet dirumah?

Dia : mandi basuh periuk solat jap haji..kat rumah takdok boleh ke cc. le ni mls istiqomah sbb tak nampak jalan..

Aku : Persimpangan jalan boleh lebih jelas bila berada di atas jalan raya..

Dia: Reserved (nak tulis dalam penerbitan), keberanian membina lebuhraya mungkin dek terjangkau oleh plgan tol nya

Aku : Tol hanya idea ekonomi kapitalis..


alahailah sahabat, kekadang terlalu memahami pun membuat kita berada dalam serbasalah, serbasusah.....

2 comments:

rebel_soul said...

sir..carry mark costing dah kuar??dari kelas bmd2bb.

jusohsmile said...

Blm